- RENDELÉSEK
1.1. Az online áruházban történő rendelés leadásához a Felhasználónak meg kell adnia:
1.1.1. érvényes címet;
1.1.2. helyesen kitöltött szállítási és számlázási címet;
1.1.3. helyesen kitöltött kapcsolattartási adatokat - két nevet, telefonszámot.
1.2. Ha a megrendelt áruk nem állnak rendelkezésre, a tanácsadó értesíti a Felhasználót. Ha a Felhasználó nem fogadja el a rendelés másik áruval történő helyettesítését, a rendelés törölhető.
1.3. Az emarthobby.hu online áruházban a rendelések 24 órában, a hét minden napján elfogadhatók.
1.4 Az emart online áruház tanácsadóinak munkaideje:
Hétfőtől szombatig - 09:30-tól 18:30-ig; Vasárnap 10:00-tól 17:00-ig
1.5. A felhasználó indoklás nélkül lemondhatja a rendelést.
1.6. A rendelés lemondható telefonon vagy e-mailben (e-mail) a weboldalon megadott e-mail címre - e-mail: orders@emarthobby.hu. A lemondás érvényességéhez a Felhasználónak meg kell adnia: a rendelés számát, a rendelésben megadott telefonszámot, a weboldalon regisztrált két nevet, a weboldalon regisztrált e-mail címet, a rendelés árát.
2. SZÁLLÍTÁS
2.1. A megrendelt áruk kiszállítása nem történik meg vasárnap és munkaszüneti napokon.
2.1.1. Normál szállítás - a rendelés visszaigazolásától számított 4 (négy) munkanapon belül.
2.2. A szállítás a Felhasználó által megadott pontos címre történik (legyen az lakóhelyi vagy üzleti) vagy egy futárcég irodájába.
2.3. Ha a Felhasználó nem biztosít hozzáférést és feltételeket az áruk megadott címre történő kiszállításához a megadott határidőn belül, vagy nem megy el a kiválasztott futárcég megadott irodájába az áruk időben történő átvételére, ha ezt az opciót választotta, az Eladó mentesül a megrendelt szállítás teljesítésének kötelezettsége alól.
2.4. A szállítási árak országonként eltérőek
2.5. A szállítási árak:
2.5.1. Rendelések 79,99 EUR-ig - 15,00 EUR szállítás (rendelések 2 kg-ig).
2.5.2. Rendelések 80 és 199,99 EUR között - 10,00 EUR szállítás (rendelések 2 kg-ig).
2.5.3. Rendelések 200 EUR felett - ingyenes szállítás (rendelések 2 kg-ig).
2.5.4. Azoknál a rendeléseknél, amelyek összsúlya meghaladja a 2 kilogrammot vagy térfogata nagyobb, mint 0,025 m3, nem lehet fix vagy ingyenes szállítást igénybe venni. Ebben az esetben a szállítási költséget a futárdíjak alapján számítjuk ki, amelyek a küldemény tényleges súlyától vagy térfogatától függenek. Ez a változtatás lehetővé teszi számunkra a rugalmasabb és pontosabb szállítási árképzést, miközben biztosítjuk a minőségi szolgáltatást. Ha bármilyen kérdése van, vagy további információra van szüksége, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.
3. A SZERZŐDÉS VISSZAVONÁSA. REKLAMÁCIÓ
3.1. A fogyasztónak joga van a megvásárolt terméket az online áruházból 14 napon belül visszaküldeni vagy reklamálni az áru átvételétől számítva.
Az áru visszaküldéséhez a Felhasználónak értesítenie kell az Eladót telefonon (+36 1 234 5678) vagy e-mailben orders@emarthobby.hu
3.2. A szerződés visszavonása esetén a Felhasználó köteles a megvásárolt árut sértetlen kereskedelmi formában és az eredeti címkével visszaküldeni.
3.3. A szerződés visszavonása esetén, ha a Felhasználó kifizette az árut, a visszaküldött áruért kifizetett összeget 15 / tizenöt / napon belül visszatérítik az áru visszaküldését követően. Az összegeket nem térítjük vissza, amíg a Fogyasztó nem küldi vissza az árut. Ha az árut nem küldik vissza a 6.1 pontban meghatározott határidőn belül, a szerződés visszavonása nem
lép hatályba.
3.4. A reklamációhoz tartoznia kell az ügyfél személyes bankszámlaszámának - IBAN és BIC - amelyre a termékért kifizetett összeget visszatérítjük;
A szállítási költségek nem téríthetők vissza!
A szállítási költségeket a Felhasználó viseli a termék visszaküldése, cseréje és/vagy reklamációja esetén, a lent felsorolt esetek kivételével!
3.5. Reklamációt akkor lehet benyújtani, ha a vásárolt áru nem felel meg az adásvételi szerződésben foglalt megállapodásnak. A megállapodásban való eltérés lehet:
- az áru megsérült a szállítás során;
- a kiszállított áru nyilvánvalóan nem felel meg a vásárló által megrendeltnek;
- ha a fizetendő ár nem felel meg a szerződés megkötésekor meghatározott árnak;
3.6. Reklamáció esetén a Felhasználó választhat, hogy a hibátlan terméket vagy egy másikat kér cserére, vagy visszaküldi az árut visszatérítésért. Az online áruház tanácsadója javasolhatja a termék teljesen más termékkel való cseréjét, amikor az árképzés - vagy a felhasználó fizet, ha a másik termék drágább, vagy két terméket kínálnak ugyanazon az áron, vagy a fogyasztónak visszatérítik a különbséget a cserék és az új termék között, ha az új termék ára alacsonyabb, mint a Felhasználó által fizetett ár.